جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
ز

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: پاسخ ایران به اسرائیل قطعی است، عقب افتادن این پاسخ حکمتی دارد چراکه باید گلوگاه ها شناسایی شود یعنی در وعده صادق قبل فقط مکان اطلاعاتی اسرائیل را زدیم اما چون اسرائیل خط قرمز های متعددی را  پشت سر گذاشته است این  پاسخ فقط محدود به مکان نظامی نخواهدبود بلکه مکان سران کفر نیز زده خواهدشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای این شهر به مضرات بد زبانی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حرکت و لغزش زبان زیاد است باید مراقب آن باشیم و گرنه ما را نابودمی کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امام صادق(ص) فرمود بدترین افراد نزد خدا کسی است که مردم به خاطر بدزبانی اش بترسند گفت: خدا در سوره الرحمن فرمود انسانیت انسان به حفظ زبانش می باشد پس اگر انسان مراقب زبان خودش نباشد انسانیت او مخدوش می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به دیدار نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس پیرامون آسفالت بانددوم جاده قدیم قم کاشان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با آسفالت این مسیر بار ترافیک این جاده هرچه زودتر برطرف شود و شاهد تصادفات کمتر باشیم.

عضو خبرگان رهبری به پیگیری فرمانده سپاه کاشان پیرامون کنگره شهدای این منطقه اشاره کرد و افزود: امیدواریم طی دیدارهایی که با فرماندهان سپاه داشتند برگزاری این کنگره برکاتی را برای شهرستان کاشان در بر داشته باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه لباس هایی به کاشان آورده می شود که نام مقدسات روی آن برای تمسخر حک می شود گفت: از ستاد احیا پیرامون پیگیری این موضوع تشکر می کنیم.

وی خاطرنشان کرد از فرماندار کاشان به خاطر برگزاری جلسات مراسم قالیشویان و تجلیل ازخبرنگاران تشکر می کنم، انشالله اینگونه جلسات دستاورد های فرهنگی و معنوی را در بر داشته باشد.

امام جمعه کاشان به اتفاق تلخی که در 23 مرداد 1350 در واگذاری بخشی از کشورمان به بحرین توسط رضاشاه برای کشورمان افتاد اشاره کرد و گفت: این قسمت به اندازه 70 استان البرز مساحت دارد و 70 درصد مردم بحرین شیعه هستند.

وی افزود: شریک اصلی شهادت فلسطینی ها و اسماعیل هنیه آمریکا و اروپا هستند یعنی بایدن و رقیبان ایشان دنبال این هستند که در میدان نبرد یک امتیاز به دست بیاورند تا در انتخابات از آن استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امریکا و اروپایی ها ازدسیسه اسرائیلی ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه خبر داشتند، گفت: دروغ محض است اینکه می گویند خبر نداشتیم چون قبل از اینکه ترور انجام شود ناوگانشان حرکت کرده ضمن اینکه اروپایی ها حتی به صورت لفظی هم ترور هنیه را محکوم نکردند.

وی با بیان اینکه فرانسه و انگلیس درجلسه اضطراری شورای امنیت از اسرائیل حمایت کردند گفت: آمریکاییها برای حفظ این رژیم جعلی ائتلاف عبری ، عربی و غربی تشکیل دادند و تلاش های دیپلماتیک خودشان را نیز تشدید کردند.

امام جمعه کاشان انتخاب جناب آقای یحیی سنوار را بهترین پاسخ ممکن به اسرائیلی ها دانست و افزود: این انتخاب به اندازه چندین حمله موشکی به اسرائیل بار دارد چرا که ایشان به نتانیاهو گفت کاری می کنیم که مادرت به عزایت بنشیند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پاسخ ایران به اسرائیل را قطعی دانست و بابیان اینکه مراکز اقتصادی و مکان سران کفر می تواند محل پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل باشدگفت: عقب افتادن این پاسخ حکمتی دارد چراکه باید گلوگاه ها شناسایی شود یعنی در وعده صادق قبل فقط مکان اطلاعاتی اسرائیل را زدیم اما چون اسرائیل خط قرمز های متعددی را پشت سر گذاشته است این پاسخ فقط محدود به مکان نظامی نخواهدبود بلکه مکان سران کفر نیز زده خواهدشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha